Om jullie niet al te veel te spammen met GLV foto's heb ik de laatste twee dagen samengevoegd.
Afgelopen week is gebleken dat de maandag en dinsdag de topdagen waren. Op woensdag en donderdag werden we vooral vermaakt met een Apache.
De Chinooks kwamen wel maar steeds voor maar vijf minuten. Waar ze op woensdag in die korte tijd nog goed voor de lens kwamen, bleven ze op donderdag vooral op afstand.
Dit keer een mix van 3:2 en 16:9 formaten. Hierbij is mijn projectweek GLV5 ook afgesloten. De volgende ronde is wanneer de hei meer in bloei staat.
1. Lekker met hoge snelheid het lange zandstuk gebruiken.

2. En nog een keer er doorheen en de hoek om richting compound.

3. Die mooie Hollandsche luchten zorgden niet altijd voor mooie zonneschijn.

4. Hier moet zelfs een lampje voor het lichtpuntje zorgen. :D

5. Memorabele pass waar over een paar jaar nog over gesproken wordt: "weet je nog?". Ik heb 'm nog dichterbij maar dan zijn links en rechts bewogen en de voorwielen scherp.

6. Daarna een dual landing ver uit elkaar en dan maar een keuze maken voor een positie die ik nog niet had deze week.

7. Een BAT op donderdag. Dan weet je dat het wat rustiger gaat maar de piloot werd wel steeds moediger.

8. Een van de gokjes waar ie zou komen die goed uitpakte.

9. Hovert net wat te hoog maar het licht is lekker.

10. En weer door voor de volgende ronde. Een kans voor mij om 'm verder van voren te kunnen pakken vanaf hoek Koffiebos.

11. De circuits waren ruim dus echt hard rennen hoefde niet.

12. En een laatste close-upje om de serie en de week af te sluiten. Het waren mooie dagen deze week.