Milspotters forum -> Actuele foto's -> Foto apperatuur
![]() | Foto apperatuur![]() Aantal posts: 253x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
Re: Foto apperatuur![]() Aantal posts: 134x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Pablo schreef:Mijn apparatuur is niet zo indrukwekkend als je soms op een spottersplek ziet.
Nikon D50
Sigma 55-200mm F4-5,6
Sigma 18-50mm F3,5-5,6
Sigma 75-300mm F4-5,6 APO
Resultaat![]() Aantal posts: 1369x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: foto.apparatuur![]() Aantal posts: 899x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
john schreef:
Ho! dennis wat vind jij van een foto topiiiiiiiiii
voor dit forum
![]() | Bedankt![]() Aantal posts: 253x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
en toch maar 10%![]() Aantal posts: 1369x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
het 10/90 verhaal vind ik niet kloppen.Jij werkt gewoon met goed spul de Canon EF 100-400. USM IS
is een top lens,en daar betaal je dan ook een hoop geld voor 1500 euro.
Dit geldt ook voor de body.de 10D zit wel even beter in elkaar dan de 300d van canon .
Betere sluiter en electronica en ga zo maar door,dit alles draagt bij aan een betere foto en dat zie je.
Dit is puur het matriaal en zegt niks over fotografisch inzicht.
![]() | FOTO topic....![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Re: foto-topic![]() Aantal posts: 611x Ranking: MilSpotter PB sturen |
john schreef:Een foto-topic met allemaal tips, vele andere nuttige info.
Is hier belangstelling voor op het forum .
Laat het dan even weten! .Door middel van een reactie.
Dan kan Dennis en Gerben .Dit meschien in overweging nemen.
ik ben er wel voor ,en cruisecontrol ook .
gr john
![]() | Topic...![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Bedankt John![]() Aantal posts: 253x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: foto-topic![]() Aantal posts: 899x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
MADDOG schreef:john schreef:Een foto-topic met allemaal tips, vele andere nuttige info.
Is hier belangstelling voor op het forum .
Laat het dan even weten! .Door middel van een reactie.
Dan kan Dennis en Gerben .Dit meschien in overweging nemen.
ik ben er wel voor ,en cruisecontrol ook .
gr john
Voorstander voor een Foto Tip Topic