MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Actuele foto's -> Kabul, ISAF Det 4 Jan t/m Apr 2006

Foto's en/of film van leden - Opendagen, movements etc.
Nieuw bericht plaatsen

Berichtdoor DutchFalcon » za mei 05, 2007 5:54 pm
Aantal posts: 90x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

Joost1976 schreef:
Mooi dat de J-364 er ook nog opstaat, daar vloog ze nog. Weet je misschien hoeveel tijd er tussen zat, tussen het moment dat je de foto gemaakt hebt en wanneer de J-364 gecrasht was. Is hij kort hierna of wat later gecrasht?

Raak je toch een gevoelige snaar. Klinkt raar maar je kan een band opbouwen met een vliegtuig. In Kabul had ik dat sterker met de J-636 maar eenmaal terug in Nederland kwam al snel de J-364 ook terug en deze kist heb ik in mijn Dock gehad voor onderhoud. Omdat ik weet wat die kisten kunnen betekenen voor de mannen en vrouwen op de grond was ik extra gemotiveerd om de J-364 zo goed mogelijk af te leveren zodat de kist weer naar Kabul kon gaan.
Dat is prima gelukt en ik was supertrots. Het noodlot sloeg helaas 5 vluchten later toe. Tot op de dag van vandaag heb ik op mijn werk op mijn bureaublad een foto van de J-364 en die zal er denk ik nog wel even op staan. Ook uit respect voor Sofac

@Joost, bedankt voor de info. De kist J-364 staat bij nog op de plank schaal 1:32 in demokleuren. Ik was halverwege de bouw toen het toestel crashte. Dan werk je toch op een andere manier aan zo'n model.
Toch mooi dat je foto's van de kist hebt, en natuurlijk de rest van de mooie collectie

Gr Anne

Vorige

Reactie plaatsen

Keer terug naar Actuele foto's