MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Actuele foto's -> Logo's

Foto's en/of film van leden - Opendagen, movements etc.
Nieuw bericht plaatsen

Logo's

Berichtdoor john » vr mei 18, 2007 8:56 am
Aantal posts: 815x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Zoek je nog een leuke tekst logo voor je foto .
kijk dan ook eens hier. http://cooltext.com/
Of
http://www.leejoo.nl/gratis-tools/banner_logo.htm
gr john

Logo

Berichtdoor Birdman » vr mei 18, 2007 11:28 am
Aantal posts: 1369x

PB sturen | Website bezoeken

Zijn wel vrij standaard logo's, niet echt hip of modern vind ik. Ik heb voor Flightlines dit logo gemaakt:
Afbeelding

Als er nog suggesties zijn hoor ik het graag, overigens ga ik het definitieve logo nog in Illustrator maken zodat het vector georienteerd is en dus mooi scherp zal worden.
De man met e vleugels moet Icarus symbolariseren, dat omdat dat de eerste bekende registratie is van de droom van de mens om te vliegen. Met Flightlines willen we de menselijke kant van de luchtvaart laten zien, dus daarom vind ik dat idee goed de lading dekken.

Oh en doe nog even geen moeite de url te bezoeken, want er is nog even geen site. Zodra we online zijn laat ik het uiteraard horen.

Groeten,
René

Berichtdoor john » vr mei 18, 2007 1:01 pm
Aantal posts: 815x

PB sturen

Hoi rene
Ik geef alleen maar een link .
misschien dat een ander ,het wel mooi vind . :?:

Maar goed even over jou logo ,dat heb je mooi gedaan .
gr john

dit is voor mij uitgesproken! Rene.
No hard feelings :wink:

Laatst bijgewerkt door john op ma mei 21, 2007 1:03 pm, in het totaal 3 keer bewerkt

objectief bekeken

Berichtdoor Birdman » vr mei 18, 2007 1:21 pm
Aantal posts: 1369x

PB sturen | Website bezoeken

Hoi John,

Zo beter? Als ik je niet persoonlijk heb benaderd heb ik dat niet bewust gedaan hoor, ik probeer voor zover mogelijk mijn objectieve mening te geven, ik vind ruzies op forums zo jammer en daar zijn ze ook niet voor bedoeld. De links die je gaf zijn een prima idee, begrijp me niet verkeerd. Zou dan ook goed kunnen dat er mensen door geinspireerd door raken, punt is dat ik bv. met name op Scramble mb veel banner zie die allemaal erg op elkaar lijken qua stijl. Wat dat betreft vind ik, dus puur mijn mening, dat de logo's op jouw links daar weer op voort borduren.
Als je simpelweg googled op afbeeldingen met "logo" komen er meer modernere logo's en fonts aan bod, het blijft alleen natuurlijk: het is maar wat je wilt communiceren en zeker ook wat je zelf mooi vind.

No hard feelings John.

Groeten,
René

re

Berichtdoor Gerben KLu » vr mei 18, 2007 2:19 pm
Aantal posts: 5486x

PB sturen

Handige link John, kan van pas komen.
Mooi logo René, althans vind ik...is overnagedacht maar (ik) mis een heel klein beetje het vliegaspect, het zit er wel in verwerkt maar misschien ietse pietsje te verdekt ?
Is een suggestie hoor, zo zie je maar weer (bijna) alles is persoonlijk :wink:

Reactie plaatsen

Keer terug naar Actuele foto's