Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Frisian Flag 2008
![]() | Frisian Flag 2008![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() |
![]() |
![]() Aantal posts: 1803x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() Aantal posts: 1803x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
Auke104 schreef:Mitchell schreef:Ik hoop dat ik er dit jaar eindelijk een keer na toe kan
Zou toch maar op volgend jaar wachten! Het is nu 2007
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() Aantal posts: 252x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
oermens schreef:wie kan mij vertellen, wanneer en ongeveer hoe laat er het meest gevlogen word? tijdens frisian flag? is het de moeite waard om te komen kijken?
roberto schreef:Droef nieuws betreffende de F18's die mee zouden doen, want zowel de Spanjaarden als de Finnen komen niet.
Wat de Yanken betreft is het momenteel nog de vraag of ze hier gestationeerd worden of dat ze af en toe voor een lunch stop komen.
We moeten maar blij zijn met wat wel op komt dagen.
Dipstick schreef:Het laatste wat ik heb gehoord (zo'n 2 weken geleden) was dat rond 40% van de vloot weer vliegt. De E'tje vlogen al eerder.
Het schijnt dat bij een 12-tal van de F-15's soortgelijke gebreken zijn gevonden. Ik neem aan dat die van de sterkte afgevoerd zullen worden en die niet meer gaan vliegen.
![]() | ![]() Aantal posts: 906x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |