Wat voor tijd gaan ze weer vertrekken ? half 4 zou mooi wezen, gelijk van me werk naar het vliegveld dan

Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Frisian Flag 2008
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
jeroen87 schreef:Wat voor tijd gaan ze weer vertrekken ? half 4 zou mooi wezen, gelijk van me werk naar het vliegveld dan![]()
![]() | ![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
Robert1975 schreef:In de camper, zaten dacht ik, Engelsen.
's Middags zo rond 15:45uur stond er een auto van Omrop ryslan bij Jelsum. Deze was het een en ander aan het filmen en ze waren ook wat mensen aan het interviewen. Dus vanavond allemaal met de chips op de bank naar Omrop Fryslan kijken
Edit: voor de mensen die t nog niet wisten ; HEA! is een onderdeel
van Omrop Fryslân
![]() | ![]() Aantal posts: 456x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
fireman schreef:Zijn er ook Volkel kisten langs gekomen of geland of Leeuwarden?
![]() Aantal posts: 78x Ranking: F16 Piloot PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() Aantal posts: 1803x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
Mitchell schreef:Gisteren vloog er een belgishe F-16 met die beschilderde TAIL erop langs mijn huis. (orange met 31 erop volgens mij) was deze ook op EHLW geweest?
Want hij vloog richting Leeuwarden.
![]() Aantal posts: 69x Ranking: F16 Rooky PB sturen | Website bezoeken |
![]() |
Binne.nl schreef:Zo, ik ben nieuw hier..maar al langer fotograaf. Vanmorgen met mijn nieuwe canon 100-400 eerst naar de spottersplek bij nabij stiens gereden. Daar stonden 4 man, en stegen een aantal f-16's op. Later doorgereden naar marssum...Hier stonden wel 100 man te fotograferen. Leuk gezicht!
Veel foto's gemaakt, zal vanavond even wat posten. Vliegen ze morgen ook?