MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Hulp -> Beelden filmfragmenten na downloaden

Hulp nodig bij het gebruik van Milspotters? Kijk in dit forum.
Nieuw bericht plaatsen

Beelden filmfragmenten na downloaden

Berichtdoor Albert » za okt 06, 2007 6:38 pm
Aantal posts: 264x
Ranking: Vlieginstructeur

PB sturen

Hallo,

Regelmatig staan er op deze site filmpjes die je kunt downloaden. In het verleden heb ik dat wel eens gedaan. Maar als ik de filmpjes nu terug zie, is het resultaat soms bar en boos. Grove korrel, beelden soms schokkerig. Kan me niet voorstellen dat iemand ZO slecht filmt. Het kan ook zijn dat ik zelf iets fout doe. Ik maak gebruik van VLC Mediaplayer. Ik schoon de pc regelmatig op, controle op virus en spam. Foto's staan wel haarscherp op het scherm. Kan iemand hier iets over zeggen?

Gr. Albert

re

Berichtdoor Gerben KLu » za okt 06, 2007 6:56 pm
Aantal posts: 5486x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Hoi Albert,

Ik heb dit item even verplaatst naar Topic "Hulp", hoort niet thuis in Topic leeuwarden :wink:

Sommige filmpjes zijn misschien origineel bar en boos..
Zoals bv mijn filmpje van Polly die landt zonder gear..
Het was toen al donker, het motregende en ik had het koud :lol:
Dus dat filmpje is kwalitatief slecht, maar wel het enige filmpje van de 24 kant waar iniedergeval de betreffende f16 te zien is.

Ik zou zeggen bekijk eens een kwalitatief goed filmpje rechtstreeks via deze site en vergelijk dat eens met wat je hebt gedownload.
Ik persoonlijk heb nog niet problemen ondervonden met het feit dat de kwaliteit van een filmpje er op achter uit gaat wanneer het is gedownload.
Ik gebruik meestal wmp of power dvd.

Dit filmpje bv : Klik vind ik van goede kwaliteit en tuurlijk zie je wat schokjes, maar voor een "amateur" filmer is dit toch erg knap gefilmd.
Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet.

ps: de naam van het filmpje klopt niet, dit is natuurlijk geen low pass van een F-15, maar lwd-er f16's die gefilmd zijn tijdens take off bij Marssum, maar dit ff terzijde .

Laatst bijgewerkt door Gerben KLu op za okt 06, 2007 7:18 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichtdoor dennis » za okt 06, 2007 7:16 pm
Aantal posts: 3743x
Ranking: Basis Commandant

PB sturen | Website bezoeken

Beste Albert,

De filmpjes op de site maken gebruik van Windows Media Player.
Het kan zijn dat de browser traag gaat reageren als WMA wordt aangeroepen.

U zou kunnen proberen het filmpje te downloaden, en dan te kijken of hij goed is.

Succes

Berichtdoor Albert » za okt 06, 2007 7:18 pm

PB sturen

Hallo Gerben KLu

Ik kreeg een melding over een verkeerde plug in van windows media player en zou Firefox moeten afsluiten. Uiteindelijk kwam het filmpje wel tevoorschijn, maar in een klein venster met alleen felle rode, gele en groene kleuren. Er klopt dus iets duidelijk niet.

Gr.

Albert

re

Berichtdoor Gerben KLu » za okt 06, 2007 7:21 pm

PB sturen

Als je hem rechtstreeks bekijkt ?
Apart.
Ik zou gewoon eens opnieuw WMP instaleren : Klik
òf het eens te trachten via IE te doen en niet via Firefox...

Laatst bijgewerkt door Gerben KLu op za okt 06, 2007 7:29 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichtdoor Albert » za okt 06, 2007 7:24 pm

PB sturen

Zal proberen

Berichtdoor Albert » za okt 06, 2007 8:31 pm

PB sturen

Ik heb WMP geinstalleerd. Alle afbeeldingen enz. zijn automatisch omgezet naar WMP. Maar: niet alles is via WMP te zien: de beelden zijn dan knalrood, groen, geel. Gelukkig bestaat de mogelijkheid nog om in dat geval te openen met VLC en dan zie je de beelden weer normaal. Ik kan er geen verklaring voor vinden. Ik vind WMP mooier om te zien, maar als hat niet anders kn maar openen met VLC.

Maar iedereen: bedankt voor de hulp. Zal eens wat vaker de site bezoeken, want het ziet er allemaal keurig uit.

re

Berichtdoor Gerben KLu » za okt 06, 2007 8:36 pm

PB sturen

Bedankt en succes !

Reactie plaatsen

Keer terug naar Hulp