Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> [Event] Opendagen 2008
[Event] Opendagen 2008![]() Aantal posts: 2x Ranking: Baanveger PB sturen |
![]() |
![]() | ![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
spine24 schreef:Ik zou "Ja" invullen, maar als die domme Yanken komen: "Nee"![]()
Laat die lui alsjeblieft thuisblijven......
spine24 schreef:Ik zou "Ja" invullen, maar als die domme Yanken komen: "Nee"![]()
Laat die lui alsjeblieft thuisblijven......
![]() |
![]() | ![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
CH-47D Chinook schreef:ja, liever solo flights van onder andere de:
......F-14....
gr. jimmy
spine24 schreef:CH-47D Chinook schreef:ja, liever solo flights van onder andere de:
......F-14....
gr. jimmy
Doe dan ook wat Thunderjets, Thunderstreaks, weer 18 Starfighters, Kaasjagers, Meteors........die vliegen ook al jaren niet meer!
![]() | Re: [Event] Opendagen 2008![]() Aantal posts: 1667x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Planecrazynl schreef:Wisten jullie al dat op open dagen 2008 het team;
USAF Thunderbirds komen.
Eigenlijk zouden ze het dit jaar op volkel doen maar volkel was niet geschikt voor hun show!
![]() Aantal posts: 1803x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
Mitchell schreef:Heb wel zin in opendagen 2008 op EHLW, geef mij maar van die Rafale of F-15 Solo Displays, of beter de MiG die display teams uit amerika worden beetje saai
spine24 schreef:Doe dan ook wat Thunderjets, Thunderstreaks, weer 18 Starfighters, Kaasjagers, Meteors........die vliegen ook al jaren niet meer!
![]() Aantal posts: 278x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |