MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> [Event] Opendagen 2008

Plaats hier berichten over Leeuwarden (EHLW)

Zin in open dagen 2008 ?

Ja, heel erg!
13
59%
Ja
4
18%
Nee
3
14%
Nee, kom nooit op open dagen!
2
9%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor Joost1976 » ma okt 15, 2007 7:12 pm
Aantal posts: 1644x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Paul. schreef:Ben ik dan de enigste die het leuk vind dat de Thunderbirds komen? :o Ben wel benieuwd naar hun show! :D

SHIFT F7, Thunderbirds bewaren? > NEE!

Mooie Vipers, eerlijk is eerlijk, maar je mist er niks aan
Alle US shows (Blue Angels, Thunderbirds, F-16 F-15) zijn zwaar ondergeschikt aan die Europese naar mijn mening. Heb het nu een aantal keren gezien zowel in USA als Europa. Lang leve de Europese Demo's!

Daar komt nog bij dat het Schema van de Thunderbirds voor volgend jaar nog niet bekend is.

F-117's zou leuk zijn, echter dit jaar voor het laatst in Europa omdat ze vrij snel de dienst uit gaan.
F-14 is al voltooid verleden tijd, maar we kunnen altijd proberen Iraanse Tomcats hier te krijgen!

Lekker US spul op de static zetten en de Demo's overlaten aan bijvoorbeeld Hongaarse Grippen (Die gaat echt tekeer), Spaanse Hornet. En wat voor mij echt een hoogte punt was van vorige show op Leeuwarden: die vent met Ultra light en zijn ganzen!

Grtz
Joost

Laatst bijgewerkt door Joost1976 op ma okt 15, 2007 7:15 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

re

Berichtdoor Gerben KLu » ma okt 15, 2007 7:14 pm
Aantal posts: 5486x

PB sturen

2007 ?
2008 vermoed ik :wink: AANGEPAST
rare vraag op een spottersite....
Ik persoonlijk ben liefhebber van solo's zoals de F-15, F-18, Gripen en dat soort spul.
Als de Thunderbirds zouden komen, zou ik dat ook zeker gaaf vinden alleen al om t feit om ze eens een keer gezien te hebben.
Iets afwijkends in de zin van dat je het (hier) niet snel ziet op een opendag zou ook mooi zijn, zoals wat spine24 al in zn bericht naar voren haalt.
Een B1/B2 of iets in die categorie is ook niet verkeerd.
We zien het wel, als het maar mooi weer is, ben ik allang tevreden
8)

Laatst bijgewerkt door Gerben KLu op ma okt 15, 2007 7:33 pm, in het totaal 2 keer bewerkt

Berichtdoor cruisecontrol » ma okt 15, 2007 7:29 pm
Aantal posts: 899x

PB sturen | Website bezoeken

spine24 schreef:Kan dit Topic ook op slot?
Ik voorzie weer een ellenlange lijst met wensdromen, mooi weer praat, hamburgers die niet smaken, het licht dat verkeerd is, verkeerd biermerk, te ver lopen, te weinig plees, te ver rijden, parkeerproblemen, enzovoort enzovoort.

Mee eens, ik quote mezelf maar even uit een ander topic:

Dan ook dat wazige gedoe van "ik wens of ik hoop op de opendagen........" gewoon doorgeven wat er komt, hoelaat en wanneer.
Want de wensen komen toch niet uit

Als je iets wilt wensen, ga je maar naar de Efteling :roll:

Vorige

Keer terug naar Leeuwarden (EHLW)