Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Avondvliegen op Leeuwarden
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 3589x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 202x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 680x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 181x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 90x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
pollypeter schreef:Er stond vandaag in Dagblad van het Noorden een heel artikel over de overlast die het avondvliegen deze week heeft veroorzaakt in Noordoost-Nederland (!) Er schijnen enorm veel klachten te zijn binnengekomen bij defensie. Ik moet zeggen dat ze ook best veel lawaai maakten, gisteravond waren ze om 22.15 nog druk aan het stofzuigen hier boven Hoogeveen. Afterburner aan en vrij laag. Dat verwacht je niet echt om die tijd...
Als spotter deert me dat uiteraard niet. Maar als papa van een kleine dreumes die op bed ligt en heel snel wakker wordt van lawaai wordt het wel een ander verhaal
Overigens wist de krant ook te melden dat het geluid extra werd versterkt door het lage wolkendek.... waarvan akte.
Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 1644x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Ik heb het gelezen,maar volgens mij kunnen ze die oefeningen beter overdag gaan doen bovenland en s'nachts of s'avonds in de TRA's op de Noordzee zo kunnen wij als spotters er van mee genieten overdag![]()
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 3977x Ranking: MilSpotter PB sturen |
roberto schreef:Avondvliegen in begin 2013 in de weken 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11.
Wel een beetje veel, normaal is dit maar in de helft van de weken tot eind maart en ook nog in blokken van 4 weken aaneen gesloten.
Nou ja, kunnen we alvast wennen dat we alleen in de zomer maanden wat op Leeuwarden te zoeken hebben, want vanaf september gaat de baan er ook nog een paar maanden uit waarbij de kisten vanaf Volkel en Eindhoven opereren.
![]() | Re: Avondvliegen op Leeuwarden![]() Aantal posts: 36x Ranking: Student Luchtverkeersleider PB sturen |
Evertharley schreef:pollypeter schreef:Er stond vandaag in Dagblad van het Noorden een heel artikel over de overlast die het avondvliegen deze week heeft veroorzaakt in Noordoost-Nederland (!) Er schijnen enorm veel klachten te zijn binnengekomen bij defensie. Ik moet zeggen dat ze ook best veel lawaai maakten, gisteravond waren ze om 22.15 nog druk aan het stofzuigen hier boven Hoogeveen. Afterburner aan en vrij laag. Dat verwacht je niet echt om die tijd...
Als spotter deert me dat uiteraard niet. Maar als papa van een kleine dreumes die op bed ligt en heel snel wakker wordt van lawaai wordt het wel een ander verhaal
Overigens wist de krant ook te melden dat het geluid extra werd versterkt door het lage wolkendek.... waarvan akte.
Ik heb het gelezen,maar volgens mij kunnen ze die oefeningen beter overdag gaan doen bovenland en s'nachts of s'avonds in de TRA's op de Noordzee zo kunnen wij als spotters er van mee genieten overdag![]()