MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Leeuwarden (EHLW) - Algemeen 2013

Plaats hier berichten over Leeuwarden (EHLW)
Nieuw bericht plaatsen

Re: Leeuwarden (EHLW) - Algemeen 2013

Berichtdoor Cloudhopper » do nov 28, 2013 1:45 pm
Aantal posts: 26x
Ranking: Crew Chief

PB sturen

sticks schreef:FlihgtRadar 24 gaf aan dat het een Cessna was, ...vandaar.
iereb schreef:
eppo schreef:die Cessna is een klu tanker

ik hoop dat de boys (en girls?) van 334 Texaco Airlines dit niet lezen want hun geschud zou de NAM op de schaal van Richter wel eens kunnen overtreffen...... : :DENK

FR24 gaf inderdaad een Cessna aan, maar wel met een foto van de juiste KLu-kist erbij!

Johan

Berichtdoor sticks » do nov 28, 2013 2:10 pm
Aantal posts: 9x
Ranking: Baanveger

PB sturen

Das gek, bij mij niet, en ik heb ook nog de Pro-versie met vliegtuigherkenning en die liet een plaatje (tekening) van een Cesnna Citation zien compleet met typeaanduiding.

Berichtdoor Cloudhopper » do nov 28, 2013 8:28 pm
Aantal posts: 26x
Ranking: Crew Chief

PB sturen

sticks schreef:Das gek, bij mij niet, en ik heb ook nog de Pro-versie met vliegtuigherkenning en die liet een plaatje (tekening) van een Cesnna Citation zien compleet met typeaanduiding.

Sorry, ik geloof dat het eerder deze week was dat ik die zag, dus niet gisteravond. :oops:
Ook de KLu DC-10 die nu boven het IJsselmeer vliegt in noordelijke richting zie ik als Cessna 560XL zonder foto.

Johan

Berichtdoor sticks » do nov 28, 2013 9:33 pm

PB sturen

Cloudhopper schreef:
sticks schreef:Das gek, bij mij niet, en ik heb ook nog de Pro-versie met vliegtuigherkenning en die liet een plaatje (tekening) van een Cesnna Citation zien compleet met typeaanduiding.

Sorry, ik geloof dat het eerder deze week was dat ik die zag, dus niet gisteravond. :oops:
Ook de KLu DC-10 die nu boven het IJsselmeer vliegt in noordelijke richting zie ik als Cessna 560XL zonder foto.

Johan

Zie dat ook, maar ik zie er nog een met dezelfde aanduiding, vliegt steeds wat in de omgeving van Lwd. Dus 2. stuks met dezelfde aanduiding C56X.Een op weg naar Eindhoven en een boven de Waddenzee.

Berichtdoor sticks » do nov 28, 2013 9:44 pm

PB sturen

Nu ook metal4 boven de Noordzee op 33.000 voet 440 knots aangeduid als Bolkow 208C PH-HVD en Arrow12 idem.

Rien.

Berichtdoor Bergen » vr nov 29, 2013 1:54 am
Aantal posts: 765x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Wat kan daar de oorzaak van zijn? Is dat (verkeerde) toestel soms het laatst bekende toestel met die transponder code oid?

Berichtdoor roberto » vr nov 29, 2013 9:24 am
Aantal posts: 3982x

PB sturen | Website bezoeken

Kunnen jullie die FR24 discussie ook ergens anders voeren, heeft niks meer met Leeuwarden te maken, misschien een idee om de moderator dit te laten verplaatsen

Berichtdoor roberto » vr dec 06, 2013 3:22 pm

NAF 313 J-635 is vanmorgen op Leeuwarden geland, het zou me niks verwonderen als die maandagochtend naar MeS gaat met een Leeuwarder kist.

Berichtdoor iereb » vr dec 06, 2013 6:44 pm
Aantal posts: 686x

PB sturen

roberto schreef:NAF 313 J-635 is vanmorgen op Leeuwarden geland, het zou me niks verwonderen als die maandagochtend naar MeS gaat met een Leeuwarder kist.

Hadden ze m hier dan niet beter kunnen stallen/ cq blijven gebruiken na de e.l. van eind november; na herstel zag ik m begin december gewoon op lw vliegen tot 4 december smorgens,toen ging ie terug naar Volkel....'zitten we zo slecht in de vliegwaardige airframes. :DENK

Berichtdoor roberto » vr dec 06, 2013 7:37 pm

Elk veld levert steeds 1 kist, dus op Volkel dachten ze waarschijnlijk, die kist is op Leeuwarden gerepareerd dus moet het goed genoeg zijn voor MeS :PRIMA

Berichtdoor iereb » vr dec 06, 2013 8:15 pm
Aantal posts: 686x

PB sturen

roberto schreef:Elk veld levert steeds 1 kist, dus op Volkel dachten ze waarschijnlijk, die kist is op Leeuwarden gerepareerd dus moet het goed genoeg zijn voor MeS :PRIMA

logisch toch,had ik even niet aan gedacht :lol:

Berichtdoor ASA Shooter » za dec 07, 2013 5:39 pm
Aantal posts: 673x

PB sturen

Maar de beste kisten, zijn die kisten die vanaf MeS terug gaan naar Nederland... :-)

Berichtdoor Viper6 » za dec 07, 2013 8:30 pm
Aantal posts: 1096x

ASA Shooter schreef:Maar de beste kisten, zijn die kisten die vanaf MeS terug gaan naar Nederland... :-)

Jajaja hahaha omdat jij er ook zit zeker!! :KLAP :PRIMA

Berichtdoor AJ42 » zo dec 08, 2013 1:15 pm
Aantal posts: 564x

PB sturen

Viper6 schreef:
ASA Shooter schreef:Maar de beste kisten, zijn die kisten die vanaf MeS terug gaan naar Nederland... :-)

Jajaja hahaha omdat jij er ook zit zeker!! :KLAP :PRIMA

Nee die komen in top conditie terug. Hahaha

Berichtdoor Hurricane » ma dec 09, 2013 12:19 pm
Aantal posts: 80x
Ranking: F16 Piloot

PB sturen

Aldus de scannerlogs is er vandaag in elk geval weer een NAF48 vertrokken met NAF81/82 in haar kielzog dus de aanname van MeS shuffle lijkt mij een juiste :wink:

VorigeVolgende

Reactie plaatsen

Keer terug naar Leeuwarden (EHLW)