MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Leeuwarden (EHLW) - Algemeen 2014

Plaats hier berichten over Leeuwarden (EHLW)
Nieuw bericht plaatsen

Re: Leeuwarden (EHLW) - Algemeen 2014

Berichtdoor roberto » vr jan 17, 2014 3:30 pm
Aantal posts: 3982x
Ranking: MilSpotter

PB sturen | Website bezoeken

Joost1976 schreef:
Richard L schreef:
roberto schreef:Volgens een berichtje op het SGV forum is de J-015 vanmiddag daar als Polly2 vertrokken, dus dan zou hij nu op Leeuwarden staan.
Het verhaal was echter dat de oranje jas van deze kist grijs zou worden, dus wel een beetje vreemd om hem dan toch naar Leeuwarden te sturen.

Om 15.04lt kwam wel de Polly1 binnen (was niet vertrokken vanaf hier); geen Polly 2 gehoord...

J015 was de Polly1, was meen ik idd een Ferry naar LWD

J-015 vloog vanmorgen een missie (wederom als Polly1) naar Cornfield, hij had ook nog de 313 jubileum tanks van de J-196, een kleurrijk geheel

Berichtdoor roberto » di jan 28, 2014 1:47 pm

Weet iemand wanneer de J-065 op Leeuwarden is gearriveerd, hij vloog vanmorgen als Polly1 met een 322 embleem op de staart

Berichtdoor Richard L » wo jan 29, 2014 7:00 am
Aantal posts: 241x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

roberto schreef:Weet iemand wanneer de J-065 op Leeuwarden is gearriveerd, hij vloog vanmorgen als Polly1 met een 322 embleem op de staart
17-08-2012 vanuit de USA... daarna is niets meer van m vernomen tot ie de afgelopen weken wat engine tests deed.

Berichtdoor roberto » wo jan 29, 2014 9:45 am

Richard L schreef:
roberto schreef:Weet iemand wanneer de J-065 op Leeuwarden is gearriveerd, hij vloog vanmorgen als Polly1 met een 322 embleem op de staart
17-08-2012 vanuit de USA... daarna is niets meer van m vernomen tot ie de afgelopen weken wat engine tests deed.

In december stond hij nog op Woensdrecht bij LCW, dus hij is daarna een keertje stiekem binnen gekomen, in de mode-s logs is hij ook niet te vinden.

Berichtdoor eddy » wo jan 29, 2014 11:12 am
Aantal posts: 16x
Ranking: F16 Engineer

PB sturen

roberto schreef:
Richard L schreef:

In december stond hij nog op Woensdrecht bij LCW, dus hij is daarna een keertje stiekem binnen gekomen, in de mode-s logs is hij ook niet te vinden.

Hij heeft heel 2013 lekker droog gestaan in Hangaar 3

Berichtdoor roberto » wo jan 29, 2014 11:37 am

Dan vraag ik me af hoe betrouwbaar de Scramble database is, want daar stond hij vermeld als waarneming bij het LCW in dec 2013

Berichtdoor Richard L » wo jan 29, 2014 1:05 pm

PB sturen

roberto schreef:Dan vraag ik me af hoe betrouwbaar de Scramble database is, want daar stond hij vermeld als waarneming bij het LCW in dec 2013
Tja, ze vernoemen de J-066 in dec13 bij 323 Sqn; terwijl die op 14 november naar LCW gegaan is en daar op 8 januari j.l nog steeds stond...

Berichtdoor Neno70 » wo jan 29, 2014 3:32 pm
Aantal posts: 189x

PB sturen

J-065 vliegt nu mee met middagmissie.

Berichtdoor Hurricane » wo jan 29, 2014 9:50 pm
Aantal posts: 80x
Ranking: F16 Piloot

PB sturen

Richard L schreef:
roberto schreef:Dan vraag ik me af hoe betrouwbaar de Scramble database is, want daar stond hij vermeld als waarneming bij het LCW in dec 2013
Tja, ze vernoemen de J-066 in dec13 bij 323 Sqn; terwijl die op 14 november naar LCW gegaan is en daar op 8 januari j.l nog steeds stond...

Daarvoor mag je mij aankijken :WINK . De DB word in elk geval elke maand geupdate aan de hand van de maandelijkse movements, deze lopen echter een paar weken achter op de dagtekening. J-065 heb ik zojuist een slinger gegeven naar actief bij 322sq en is tot op heden nog niet voorbij gekomen bij de Woendrecht movements als vertrokken, vandaar dat de unit nog niet was aangepast. J-066 stond altijd op KTV/323sq maar is ergens de KTV verloren, staat er ook weer bij. LCW als unit meld ik er alleen bij als een kist langere tijd op WOE zal staan. Tip voor een volgende keer; mochten jullie een kist in de database zien staan waar een update voor is -> stuur hem in. Onder het entry veld zit een update functie. Dan krijg je van mij bevestiging van ontvangst en voer ik hem ook gelijk door & houden we elkaar scherp op de laatste updates. Word van mijn kant in elk geval zeer gewaardeerd.

Groeten,
Ron

Berichtdoor Richard L » do jan 30, 2014 7:03 am

PB sturen

Hurricane schreef:J-065 heb ik zojuist een slinger gegeven naar actief bij 322sq en is tot op heden nog niet voorbij gekomen bij de Woendrecht movements als vertrokken
...dan zijn we ook benieuwd wanneer de J-065 dan op Woensdrecht zou zijn aangekomen....? (want kan ook nergens een aankomst vinden bij de Woensdrecht movements)

Berichtdoor iereb » do jan 30, 2014 11:25 am
Aantal posts: 686x

PB sturen

Richard L schreef:
Hurricane schreef:J-065 heb ik zojuist een slinger gegeven naar actief bij 322sq en is tot op heden nog niet voorbij gekomen bij de Woendrecht movements als vertrokken
...dan zijn we ook benieuwd wanneer de J-065 dan op Woensdrecht zou zijn aangekomen....? (want kan ook nergens een aankomst vinden bij de Woensdrecht movements)

dan kan je ook lang blijven zoeken want de J-065 is never nooit niet op Woensdrecht geweest :DENK
de CV zegt:
....in augustus 2012 met AZ tailmarkings aangekomen op EHLW;
....eind augustus/begin september 2012 zijn alle tailmarkings verwijderd (op Lw overgespoten) en is de kist daarna op Lw in inspectie cq onderhoud gegaan
daarna gebruikt als onderdelenbron en in hangar 3 gestald.
In december 2013 f/n met 322 fb tone en airtest en nu dus operationeel en naar 322 sinds januari 2014

PS ter info voor de Scramble DB :PUTER

Berichtdoor Hurricane » do jan 30, 2014 12:37 pm
Aantal posts: 80x
Ranking: F16 Piloot

PB sturen

iereb schreef:dan kan je ook lang blijven zoeken want de J-065 is never nooit niet op Woensdrecht geweest :DENK
de CV zegt:
....in augustus 2012 met AZ tailmarkings aangekomen op EHLW;
....eind augustus/begin september 2012 zijn alle tailmarkings verwijderd (op Lw overgespoten) en is de kist daarna op Lw in inspectie cq onderhoud gegaan
daarna gebruikt als onderdelenbron en in hangar 3 gestald.
In december 2013 f/n met 322 fb tone en airtest en nu dus operationeel en naar 322 sinds januari 2014
PS ter info voor de Scramble DB :PUTER

Aldus mijn remark veld: J-065 = arrived 17aug12 at LWD, will transfer to WOE for maintenance and then join LWD. Gebaseerd op de informatie destijds beschikbaar. Als de kist nooit LWD af is geweest heeft het voorgenomen groot onderhoud geen haast gehad en kan deze aanname inderdaad direct de prullenbak in. Weer een puzzel opgelost & dank voor jullie input!

Berichtdoor roberto » do jan 30, 2014 1:26 pm

Vandaag zowaar een visitor: L-11 Pc7 131sqn Diamond12

Berichtdoor iereb » do jan 30, 2014 1:39 pm
Aantal posts: 686x

PB sturen

roberto schreef:Vandaag zowaar een visitor: L-11 Pc7 131sqn Diamond12

gister was toch ook een topdag met een visitor; een chinook blies bij mij de zonnepanelen bijna vh dak :DENK

Berichtdoor roberto » do jan 30, 2014 2:18 pm

iereb schreef:
roberto schreef:Vandaag zowaar een visitor: L-11 Pc7 131sqn Diamond12

gister was toch ook een topdag met een visitor; een chinook blies bij mij de zonnepanelen bijna vh dak :DENK

Geen idee, ik was niet operationeel, iemand een callsign/nummertje?

VorigeVolgende

Reactie plaatsen

Keer terug naar Leeuwarden (EHLW)