Tnx Richard.

Milspotters forum -> Leeuwarden (EHLW) -> Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 189x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 597x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 26x Ranking: Crew Chief PB sturen |
marcodruyf schreef:Net een Learjet "laag" Over Leeuwarden. Volgens mij vanaf Eelde. Lande die op Leeuwarden? Medisch transport?
Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 26x Ranking: Crew Chief PB sturen |
Cloudhopper schreef:marcodruyf schreef:Net een Learjet "laag" Over Leeuwarden. Volgens mij vanaf Eelde. Lande die op Leeuwarden? Medisch transport?
Ik zag hem ook overvliegen.
Op Eelde is de Learjet N116MA van Skyline Aviation gebaseerd. Deze wordt vaak door de luchtmacht gebruikt, dus ik vermoed dat die het was.
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 185x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 385x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |
Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 241x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 373x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
dennis van der veen schreef:De FA-114 is vanmiddag ook de lucht in gegaan.
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 373x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |
roberto schreef:dennis van der veen schreef:De FA-114 is vanmiddag ook de lucht in gegaan.
Als Rack01, dus lekker testen net als de J-066 normaal ook doet
![]() | Re: Leeuwarden (EHLW) - algemeen 2016![]() Aantal posts: 385x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |