Hoi, ik heb dit ooit al eens ergens gevraagd maar kan het niet meer terug vinden.
1] Als een kist Nederland binnenvliegt moet de kist zich dan ergens melden, of neemt eurocontrol automatisch contact met de kist op ?
2] Als er een kist Nederland binnenvliegt [ commless ] is het dan Eurocontrol of Schiphol, of Dutchmill die contackt probeert te zoeken met de kist ?
2a] Stel dat het Schiphol is die geen contact krijgt, nemen zij dan contact op
met Dutchmill en vragen om een QRA ?
3] Stel er is een kist commless, wie bepaald er dan dat er een scramble komt ?
4] In geval van een QRA, gaan er dan altijd 2 F-16 de lucht in , of kan dat er ook eentje zijn ?
5] Waarom horen de vliegers pas dat het zich om een QRA gaat als ze zijn opgestegen, en niet op het moment zelf ?
6] Wie bepaald in het geval van een QRA, en een kist meld zich dan nog niet, [ ook al volgen de f-16 de kist ] of de kist mag worden afgeschoten.
Is diegene ook 356 dagen per jaar bereikbaar ?
7] Stel er is een QRA, en de F-16's vliegen naast de commless kist,
hoe weet de commless kist dan de freqenties van de F-6's waar hij contackt mee moet opnemen ?
8 ] Wat is bovenstaande freqentie ?
Thanks
