Hallo allemaal vandaag een foto gemaakt van de J-882 er viel me wat op aan de neus kijk zelf maar

Gr. Cornfielddjango

Milspotters forum -> Actuele foto's -> J-882
J-882![]() Aantal posts: 282x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
![]() Aantal posts: 282x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
ROKAF schreef:Bedoel je dat de verf afbladerd in de vorm van een vlam ?
Dat is al heel lang zo.
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
cornfielddjango schreef:ROKAF schreef:Bedoel je dat de verf afbladerd in de vorm van een vlam ?
Dat is al heel lang zo.
oke eerste keer dat het me pas opvalt.
Gr. Cornfielddjango
![]() Aantal posts: 747x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 3743x Ranking: Basis Commandant PB sturen | Website bezoeken |
Sfeyenoord1 schreef:Erm vuil? dat is dan wel heel erg, lijkt me een beetje onwaarschijnlijk......
![]() |
Sfeyenoord1 schreef:Erm vuil? dat is dan wel heel erg, lijkt me een beetje onwaarschijnlijk......
![]() |
De 'punt' laat ik het zo maar ff noemen, zodat iedereen het begrijpt, heeft toch een afwijkende kleur en dit komt toch niet door viezigheid
Ff voor de duidelijkheid, de kisten gaan vaak in bad, maar men slaat de radome over ?
Of is de radome het gevoeligste plekje kwa viezigheid ?
![]() |
Joost1976 schreef:De 'punt' laat ik het zo maar ff noemen, zodat iedereen het begrijpt, heeft toch een afwijkende kleur en dit komt toch niet door viezigheid
Nee dat stuk (die vlammen zeg maar) is juist schoongemaakt!
De coating die op de radome zit heeft dezelfde kleur als de lichtgrijze voorkant thv de cockpit. Na verloop van tijd komt er dus vuil op en wordt de Radome steeds donkergrijzer!
Kortom > Donkergrijze radome > Vuil!
> Lichtgrijze Radome > nieuwe/schone radome.
Greetz
Joost
Duidelijk, maar de standaard (schone) radome, is donkerder dan de rest van de kist toch ?