MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Voorstellen -> Hallo!

Nieuw? Stel u voor !
Nieuw bericht plaatsen

Hallo!

Berichtdoor One-Oh-Four » do apr 05, 2012 2:43 am
Aantal posts: 6x
Ranking: Baanveger

PB sturen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier (jóh!), dus maar even voorstellen: Erik, 44 jaar, omgeving Amersfoort en levenslang geïnteresseerd in militaire luchtvaart. Dat uit zich in mijn geval vooral in modelbouw in schaal 1/48 en 1/32. Tot nog toe lijkt het er op dat ik mijn twee zoontjes daar ook mee heb geïnfecteerd. We zullen maar eens zien of die interesse blijft als de hormonen vrijelijk beginnen te stromen... Da's meestal het breekpunt! :mrgreen:

Fotograferen van vliegtuigen is nooit mijn sterke punt geweest. Ik heb pasgeleden echter nieuw glas voor mijn Nikon DSLR aangeschaft, ik moet toch maar eens kijken of ik daar ook wat in kan bereiken.

Verder ligt mijn interesse bij motorfietsen. Op straat rij ik een Triumph Speed Triple 1050, op het circuit een Honda CBR600RR.

Groetjes,
Erik.

Afbeelding

Re: Hallo!

Berichtdoor Gerben KLu » do apr 05, 2012 6:51 am
Aantal posts: 5486x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Mooi speelgoed Erik,

Welkom op Milspotters!

Berichtdoor A.J. Witsen » do apr 05, 2012 9:20 am
Aantal posts: 3048x

PB sturen

Welkom Erik op Milspotters en je hebt in ieder geval vervoer waar je nog Militaire velden in Europa mee kan bereiken.
Ik ben zelf geen motorfanaat omdat ik het risico te hoog vind om ermee te verongelukken.
Ligt ook vaak aan het stijl van het rijgedrag. Natuurlijk geldt dit ook voor de auto maar veiligheid staat bij mij voorop. Maar dat is mijn mening.
En veel plezier met het fotograferen van al het Militair geweld wat je nog voor je lens kunt krijgen. Succes Erik :PRIMA

Berichtdoor One-Oh-Four » do apr 05, 2012 9:15 pm

PB sturen

Bedankt voor het welkom Gerben en A.J.!

@ A.J; wat wel grappig is; mijn vader was het volkomen met je eens! Die is begin jaren vijftig gestopt met motorrijden nadat hij een keer gevallen was. "Veel te gevaarlijk!" zei hij. Zijn dagelijks werk: hij vloog F-84G Thunderjets bij de KLu...... Over veilig gesproken..... :XXLLOL

maar het moet gezegd: hij heeft het wèl overleefd!

Berichtdoor A.J. Witsen » za apr 07, 2012 8:08 am
Aantal posts: 3048x

PB sturen

One-Oh-Four schreef: @ A.J; wat wel grappig is; mijn vader was het volkomen met je eens! Die is begin jaren vijftig gestopt met motorrijden nadat hij een keer gevallen was. "Veel te gevaarlijk!" zei hij. maar het moet gezegd: hij heeft het wèl overleefd!

Deze 2 ook wel maar zo snel kan het gaan :DUBBEL
http://www.youtube.com/watch?v=VxtPqqBCUWg

Berichtdoor One-Oh-Four » za apr 07, 2012 9:25 am

PB sturen

A.J. Witsen schreef:
One-Oh-Four schreef: @ A.J; wat wel grappig is; mijn vader was het volkomen met je eens! Die is begin jaren vijftig gestopt met motorrijden nadat hij een keer gevallen was. "Veel te gevaarlijk!" zei hij. maar het moet gezegd: hij heeft het wèl overleefd!

Deze 2 ook wel maar zo snel kan het gaan :DUBBEL
http://www.youtube.com/watch?v=VxtPqqBCUWg

Tja, hot-dogging.... Zo hebben ook aardig wat vliegers zich tot een vetvlek in een rokende krater getransformeerd. Even "showing off"... Op de motor heb je het allemaal tussen je oren en in je rechterpols. Op de automobilisten die je niet opmerken na dan. Maar daar weten de fietsers ook over mee te spreken!

Berichtdoor Jerry » za apr 07, 2012 3:32 pm
Aantal posts: 654x

PB sturen

One-Oh-Four schreef:Bedankt voor het welkom Gerben en A.J.!

@ A.J; wat wel grappig is; mijn vader was het volkomen met je eens! Die is begin jaren vijftig gestopt met motorrijden nadat hij een keer gevallen was. "Veel te gevaarlijk!" zei hij. Zijn dagelijks werk: hij vloog F-84G Thunderjets bij de KLu...... Over veilig gesproken..... :XXLLOL

Ook welkom hier Erik. Je vader vloog Thunderjets? Als er nog foto's uit die periode zijn, mag je ze gerust met ons delen :SMILE

Berichtdoor One-Oh-Four » za apr 07, 2012 10:57 pm

PB sturen

Jerry schreef:
One-Oh-Four schreef:Bedankt voor het welkom Gerben en A.J.!

Ook welkom hier Erik. Je vader vloog Thunderjets? Als er nog foto's uit die periode zijn, mag je ze gerust met ons delen :SMILE

Thanks! En wat foto's betreft, was het maar zo'n feest! Eén foto van de cockpit-area met zijn hoofd er op en verder wat snap-shots met collega's, maar geen goede foto's van kisten....

Reactie plaatsen

Keer terug naar Voorstellen