MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Voorstellen -> Hallo

Nieuw? Stel u voor !
Nieuw bericht plaatsen

Hallo

Berichtdoor foostenrijk » di mei 06, 2014 11:24 am
Aantal posts: 3x
Ranking: Baanveger

PB sturen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ferry Oostenrijk en ben nieuw hier.
Ben van jongs af aan geïnteresseerd in militaire luchtvaart, waardoor ik van 2000 tot en met 2005 op vliegbasis Twenthe heb gewerkt als F-16 onderhoud monteur. Eerst bij het 910 sqn waarna ik vervolgens op de flightline terecht ben gekomen bij het 315 en later het 313 sqn. Helaas door de sluiting van vliegbasis Twenthe heb ik besloten om te stoppen bij de Klu.
Vandaag de dag werk ik voor General Electric als gasturbine technician (toch nog een kleine link naar de luchtvaart).
Ik ben nog steeds bezig met de luchtvaart door natuurlijk bezoekjes te brengen aan de Klu en oud collega's en ga ook naar shows.
Zo ga ik geregeld naar Engeland voor de flying legends, en wou dit jaar een keer naar de RIAT, maar helaas door vakantie plannen gaat dit voor mij niet door. Dus hebben jullie nog tips voor Europese shows die je moet gezien hebben dan hoor ik dat graag.

Mvg. Ferry

Re: Hallo

Berichtdoor Viper6 » di mei 06, 2014 11:47 am
Aantal posts: 1096x
Ranking: MilSpotter

PB sturen | Website bezoeken

Welkom Ferry!!

Berichtdoor Gerben KLu » di mei 06, 2014 6:04 pm
Aantal posts: 5486x

PB sturen

Welkom op Milspotters Ferry, veel plezier hier.
:PRIMA

Berichtdoor iereb » di mei 06, 2014 6:35 pm
Aantal posts: 686x

PB sturen

Welkom Ferry, idd veel plezier gewenst en mocht je nog leuke foto's van je KLU periode hebben stuur ze gerust in :PRIMA

Berichtdoor heron » vr mei 09, 2014 5:27 pm
Aantal posts: 144x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

Als je fan bent van Flying Legends, dan moet je ook eens naar de Franse tegenhanger op La Ferté-Alais (in de buurt van Parijs). Volgens mij is dat altijd rond Pinksteren :kerstman:

Berichtdoor foostenrijk » do mei 15, 2014 5:36 pm
Aantal posts: 3x
Ranking: Baanveger

PB sturen

Bedankt allemaal. Heron ook bedankt voor de tip. Dat klinkt goed, volgend jaar daar maar eens kijken. Top

Reactie plaatsen

Keer terug naar Voorstellen