Milspotters forum -> Nieuwsberichten -> Toekomst Vliegveld Twente
![]() | Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 813x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 266x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |
![]() | Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 813x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Pakeha schreef:Hoi Bas,
Die gebouwen C59, C60 en C61 zijn toch een paar van de shelters op de Run-up op Noord?
Groeten, Rob
Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 178x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 266x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen |
![]() | Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 210x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Pakeha schreef:Hoi Allen,
Het kan door mijn leeftijd komen maar ik dacht toch echt een Galaxy te zien, dan wil ik niet over het type hebben maar een Airbus heeft geen UpperwingS waaraan de motoren handen, dus please correct my misteka if done.
Groeten,
Rob
Strûner schreef:Pakeha schreef:Hoi Allen,
Het kan door mijn leeftijd komen maar ik dacht toch echt een Galaxy te zien, dan wil ik niet over het type hebben maar een Airbus heeft geen UpperwingS waaraan de motoren handen, dus please correct my misteka if done.
Groeten,
Rob
Dat was waarschijnlijk de A400M, die vloog er de afgelopen dagen vandaan
Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 597x Ranking: MilSpotter PB sturen |
marcodruyf schreef:https://www.pilootenvliegtuig.nl/2017/04/14/a340-eerste-ontmantelen-toestel-op-ehtw-2/
En volgens mij überhaupt voor het eerst dat een 340 op Twente komt.
![]() | Re: Toekomst Vliegveld Twente![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |
Gerben KLu schreef:Pakeha, probeer zijn link nu nog eens