MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Technische mededelingen en hulp -> Nieuwe site & forum online.

Hier worden mededelingen geplaatst
Nieuw bericht plaatsen

Re: Nieuwe site & forum online.

Berichtdoor Leeuwarden » di apr 06, 2010 12:05 pm
Aantal posts: 3688x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Handig: dank!

Berichtdoor Leeuwarden » vr apr 23, 2010 11:53 am
Aantal posts: 3688x

PB sturen

Dennis/Gerben, elke keer als jullie een berichtje weghalen uit een topic waar ik op geabonneerd ben, krijg ik een notificatie en als ik dan op de link klik, opent de eerste pagina van het desbetreffende topic ipv de laatste... Is er ook een mogelijkheid om dat anders te doen?

Berichtdoor Gerben KLu » vr apr 23, 2010 12:32 pm
Aantal posts: 5486x

PB sturen

Als er een bericht wordt verwijderd, krijg jij een notificatie met een link en als jij dan op die link klikt wordt je re-directed naar de 1e pagina van dat topic ipv de laatste... hmm apart, sowieso een notificatie bij verwijdering van een post lijkt mij vreemd, maar hier zal Dennis meer van weten.
Zal Dennis er op attenderen, Jan bedankt .

Berichtdoor dennis » za mei 15, 2010 9:27 am
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

PB sturen | Website bezoeken

Even aandacht voor het volgende. Naar mijn weten wordt de stream de laatste weken geautomatiseerd misbruikt voor doorstreamen / opnemen. Dit wil ik liever niet hebben, omdat dit het luisterplezier voor andere leden belemmerd en de stream hier uiteraard niet voor bedoeld is.

Het gaat om de volgende personen waarbij ik vermoed dat deze 24/7 automatisch aan het luisteren zijn:

80.73.129.*** luistert met ICECAST
84.31.10.** met StreamRipper.

Zouden deze mensen contact met mij op willen nemen? Ik heb een tijdelijke ban opgelegd, indien geen contact wordt opgenomen zal deze blijvend worden.

Berichtdoor ROKAF » ma jun 21, 2010 7:33 pm
Aantal posts: 2799x

PB sturen

Wanneer komt de UITLOG knop?
En waar kan ik de zoekfunctie vinden?

Berichtdoor Joost1976 » ma jun 21, 2010 7:40 pm
Aantal posts: 1644x

PB sturen

ROKAF schreef:Wanneer komt de UITLOG knop?
En waar kan ik de zoekfunctie vinden?

Uitlog knop = Verwijder alle cookies (onderaan de pagina)

Zoek functie, beetje omslachtig.. maar je komt er door bijvoorbeeld "toon nieuwe berichten" en dan zie je ergens bovenaan "terug naar uitgebreid zoeken"

Maar wellicht had je dat ook allang door en was dit een stille hint..

Berichtdoor ROKAF » ma jun 21, 2010 7:54 pm
Aantal posts: 2799x

PB sturen

Yep.
Maar vind het vreemd dat er wel een INLOG knop is, maar geen echte uitlog.
Het vorige forum had een uitgebreide zoekfunctie in de kop staan.
Zoek me een slag in de rondte naar spotterplaatsen Woensdrecht, om maar iets te noemen.

Berichtdoor Strûner » di jul 06, 2010 6:32 pm
Aantal posts: 210x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

Ik meende trouwens dat er ook een apart forum nog was in het actuele foto forum voor airshows, maar die kan ik niet meer vinden. Is hij misschien verwijderd of iets dergelijks?

Bas

Berichtdoor Gerben KLu » di jul 06, 2010 7:59 pm
Aantal posts: 5486x

PB sturen

Klopt, is verwijderd, was geen animo voor.

Berichtdoor Strûner » wo jul 07, 2010 10:52 am
Aantal posts: 210x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

Oke, nouja zocht er nog om. Was dus voor niks.

Bas

Berichtdoor jk89 » vr okt 22, 2010 11:31 pm
Aantal posts: 851x

PB sturen

Ik ben in bezit van een iPad. Om een topic te openen met veel foto's is het een drama! 70% blokjes met vraagtekens. En moet ze stuk voor stuk openen in een ander tabblad. Ook op de pc in safari soms dit het geval.

Ook vind ik het irritant dat wanneer je een topic opent eerst volledig moet wachten totdat hij geladen is omdat wanneer je naar boven gaat scrollen steeds terug springt naar het laatste bericht! Ook dit met een topic met veel foto's. En wanneer ze niet te zien zijn is het helemaal zuur van de tijd :wink:

Wachten is het ergste als je op internet zit :wink:

Misschien wat aan deze problemen te doen heren moderators? Verder prima site!!

Berichtdoor dennis » za okt 23, 2010 3:51 pm

jk89 schreef:Ik ben in bezit van een iPad. Om een topic te openen met veel foto's is het een drama! 70% blokjes met vraagtekens. En moet ze stuk voor stuk openen in een ander tabblad. Ook op de pc in safari soms dit het geval.

Ook vind ik het irritant dat wanneer je een topic opent eerst volledig moet wachten totdat hij geladen is omdat wanneer je naar boven gaat scrollen steeds terug springt naar het laatste bericht! Ook dit met een topic met veel foto's. En wanneer ze niet te zien zijn is het helemaal zuur van de tijd :wink:

Daar is helaas weinig aan te doen. De site is geoptimaliseerd voor Mozilla Firefox en Internet explorer, de meeste gebruikte opties. Dat "springen" is inderdaad irritant, vooral als mensen een topic volgooien met bijvoorbeeld photobucket platen. Maar zoals gezegd, hier kan ik niets aan veranderen.

Berichtdoor jk89 » za okt 23, 2010 4:47 pm
Aantal posts: 851x

PB sturen

dennis schreef:
jk89 schreef:Ik ben in bezit van een iPad. Om een topic te openen met veel foto's is het een drama! 70% blokjes met vraagtekens. En moet ze stuk voor stuk openen in een ander tabblad. Ook op de pc in safari soms dit het geval.

Daar is helaas weinig aan te doen. De site is geoptimaliseerd voor Mozilla Firefox en Internet explorer, de meeste gebruikte opties. Dat "springen" is inderdaad irritant, vooral als mensen een topic volgooien met bijvoorbeeld photobucket platen. Maar zoals gezegd, hier kan ik niets aan veranderen.

Nu Apple zo enorm groeit moet hij toch wel geoptimaliseerd worden voor Apple producten hoor :P :wink:

Berichtdoor dennis » za okt 23, 2010 9:17 pm

jk89 schreef:
dennis schreef:

Nu Apple zo enorm groeit moet hij toch wel geoptimaliseerd worden voor Apple producten hoor :P :wink:

Apple heeft ook FireFox :ballon:. En de "enorme groei" van apple valt ook vies tegen als ik de besturingssystemen bekijken van de bezoekers, dus no problemo!

Berichtdoor rob » wo jun 13, 2012 8:40 am
Aantal posts: 2009x

Dennis, Gerben,

Sinds kort heb ik een andere pc met Windows 7. Echter, bij het plaatsen van berichten en uploaden van foto's vanaf Photobucket wordt de pagina 'transparant zwart' en kan ik geen tekst plaatsen of een link plakken. Pas na enkele malen proberen lukt dat, en dan ook nog link voor link.

Wat kan ik doen om dat probleem te omzeilen?

Gr,

Rob Martaré.

VorigeVolgende

Reactie plaatsen

Keer terug naar Technische mededelingen en hulp