MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Technische mededelingen en hulp -> Foto's uploaden naar MilSpotters !

Hier worden mededelingen geplaatst

Foto's uploaden naar MilSpotters !

Berichtdoor dennis » wo sep 20, 2006 7:44 pm
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

PB sturen | Website bezoeken

Hoihoi,

Vandaag een nieuwe en handige methode om foto's zonder veel moeite op het forum te zetten !

Als je op de knop "Foto Uploaden" drukt bij het plaatsen van een bericht krijg je een popup met hierin de mogelijkheid om te uploaden.
Je leest hier welke bestandstypes er zijn en hoe groot de foto mag zijn.

Je bladert naar een foto op je harde schijf, stelt alles na wens in en drukt op "Verstuur".
Vervolgens komt de foto in beeld (Indien nodig de popup vergroten)

Als je maar 1 foto wilt uploaden druk je op: "Voeg een foto: standaard"

Als je maar foto's wilt plaatsen druk je op 'Plaats code en upload nog een foto'.

Zodra je hierop drukt komt de correcte code in je post te staan en is je foto dus zichtbaar.

*** De foto's mogen alleen op dit forum geplaatst worden en deze links (onze server) mogen niet worden geplaatst op andere site's/forums.
Bij misbruik zal er een ban optreden. Verder worden de niet 'gebruikte' uploads om de week verwijderd. ***

Veel succes !

M.v.g Dennis

Afbeelding

Berichtdoor dennis » za maart 17, 2007 6:08 pm

Afbeelding

Berichtdoor dennis » wo jan 09, 2008 5:24 pm

Vandaag zat ik eens foto's te bekijken en zag dat er veel van de oude foto's al verwijdert waren van de servers waar deze opstonden.

Ik raad alle leden aan om hun foto's te uploaden via het milspotters upload systeem!

Iedereen mag onbeperkt(voorlopig) en gratis hier gebruik van maken en de voordelen zijn dat ze niet verloren gaan, elke 24 uur backupped worden en veel sneller inladen dan bijvoorbeeld Imageshack of Photobucket.

Ik heb de knop duidelijker gemaakt zodat deze opvalt bij het posten van een bericht.
Verder zal ik het systeem aanpassen en enkele fouten fixen in de komende uren.

Foto's verwijderen? Zorg dat de fotos niet meer gelinkt staan in een bericht, elke week worden alle inactieve foto's verwijdert!

Voor vragen mail dennis@milspotters.nl of stuur een PB!

Mvg Dennis

Berichtdoor dennis » wo jan 09, 2008 7:41 pm

Werkzaamheden afgerond.

Voor iedereen moet het nu simpel zijn om foto's te uploaden!

Keer terug naar Technische mededelingen en hulp