MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Technische mededelingen en hulp -> zwart veld in het beeld

Hier worden mededelingen geplaatst
Nieuw bericht plaatsen

Re: zwart veld in het beeld

Berichtdoor Soundbarrier » za dec 15, 2012 8:27 pm
Aantal posts: 307x
Ranking: Vlieginstructeur

PB sturen

Hunter58 schreef:Ik dacht eerst dat het iets was wat ik fout deed.
Maar nou trek ik de voorzichtige conclusie dat Milspotters toch niet helemaal lekker in elkaar zit.. :PIVO

Goed... je kunt het omzeilen, maar en omzeild probleem is nog steeds een probleem. Toch.. :NOID

Heb er ook al tijden last van ... zou fijn zijn als de webmaster een oplossing bedenkt in plaats van dit doekje voor het bloeden ...

Beetje vreemd als wij voor alleen deze website een andere browser moete nemen ... :NEE

Re: zwart veld in het beeld

Berichtdoor dennis » za dec 15, 2012 9:38 pm
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

PB sturen | Website bezoeken

Soundbarrier schreef:
Hunter58 schreef:Ik dacht eerst dat het iets was wat ik fout deed.
Maar nou trek ik de voorzichtige conclusie dat Milspotters toch niet helemaal lekker in elkaar zit.. :PIVO

Goed... je kunt het omzeilen, maar en omzeild probleem is nog steeds een probleem. Toch.. :NOID

Heb er ook al tijden last van ... zou fijn zijn als de webmaster een oplossing bedenkt in plaats van dit doekje voor het bloeden ...

Beetje vreemd als wij voor alleen deze website een andere browser moete nemen ... :NEE

Helaas heb ik het te druk met belangrijkere zaken de komende tijd, dit probleem kon ik niet 1 2 3 oplossen.

Vrijwilligers die handig met CSS zijn en een oplossing weten zijn meer dan welkom....

Vorige

Reactie plaatsen

Keer terug naar Technische mededelingen en hulp