MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Hulp -> onderzoek jsf

Hulp nodig bij het gebruik van Milspotters? Kijk in dit forum.
Nieuw bericht plaatsen

onderzoek jsf

Berichtdoor wesley » vr okt 16, 2009 3:37 pm
Aantal posts: 269x
Ranking: Vlieginstructeur

PB sturen

Hoi allemaal,
Ik ben bezig een sector werkstuk te maken en nu moet ik ook een onderzoek doen. Mijn onderwerp is de jsf. en als onderzoeksvraag heb ik wat vinden de vliegtuig kenners van de jsf.
Dus zou ik jullie mening willen
Al vast bedankt,
gr Wesley

Berichtdoor sheik » vr okt 16, 2009 4:03 pm
Aantal posts: 6x
Ranking: Baanveger

PB sturen

ik vind de jsf een goed vliegtuig maar de f-16 vind ik beter :D

Berichtdoor jk89 » vr okt 16, 2009 4:35 pm
Aantal posts: 851x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

gebruik de volgende keer even wat meer leestekens in het bericht.

De JSF moet functioneel ( specificaties: radar, bereik, snelheid etc ) beter zijn anders maken ze geen nieuwe vliegtuigen.
Maar over het uiterlijk zijn de meningen aardig verschillend. Ik vind de F-16 persoonlijk mooier met zijn vormen. Ook voor de vlieger lijkt mij de F-16 een leuker toestel. Je hebt nog het gevoel dat je zelf vliegt ( al is hij ook fly by wire). Ook 'echte' 'druk/duw' knoppen zijn er in een F-16 daarintegen bij de JSF alles bijna met touchscreen computers te besturen is.

Mvg

Berichtdoor wesley » za okt 17, 2009 5:25 pm

PB sturen

Bedankt allemaal ben blij met de reacties en heb er zeker wat aan maar hoop wel dat er wat meer mensen reageren heb er namelijk minimaal 20 nodig dus spotter kom op en deel je mening alles blijft anoniem dus geen namen in het werkstuk of presentatie.
gr wesley

Berichtdoor wesley » zo nov 01, 2009 6:45 pm

PB sturen

Wil nou echt niemand zijn mening krijt over de jsf verder :cry: iedereen laat zich altijd zo uit over de jsf op de vliegevenementen en nu niet beetje jammer. Dus vraag ik het nog eens wat vinden de vliegtuig kenners van de jsf? ik zal het fijn vinden als ik reacties krijg. al vast bedankt
gr Wesley

Berichtdoor Hunter58 » zo nov 01, 2009 7:05 pm
Aantal posts: 3977x

PB sturen

Jij lijkt me een echte student. Alles op het laatste moment. En als niemand direct reageert ben je ontevreden... :D
Morgen moet je werkstuk klaar zijn, zeker... Zo werkte dat bij mij ook altijd :-)

De JSF zal best wel een heel goed toestel zijn. Maar naar mijn mening kun je beter kijken wat je potentiele tegenstander voor hardware heeft. Dat Nederland perse de JSF wil hebben betekent impliciet dat Nederland verwacht dat de Verenigde sStaten onze volgende tegenstander is. Alle andere landen zou je ook met de andere toestellen aan kunnen.

Mijn mening: laat de JSF de JSF. Voordat we dat ding kopen eerst de kinderziektes eruit. Nu niet kopen dus.
Onze F-16 is nu aan het eind van zijn latijn. Dat betekent dat we wel iets nieuws moeten hebben. De huidige F-16-generatie lijkt niet meer op die oude lellen die wij nu hebben. Koop dus nu nieuwe F-16's. Daar kunnen we rustig 10 tot 15 jaar mee vooruit en we kunnen gedurende die tijd nog steeds in het hoogste geweldspectrum meekomen. Over 10 jaar zijn de kinderziektes uit de JSF en dan kunnen we een uitontwikkeld apparaat kopen tegen een prijs die we dan ook kennen.

Maar ik kijk er vast weer te simpel tegenaan...

Berichtdoor wesley » zo nov 01, 2009 7:23 pm

PB sturen

Jammer 30 november moet hij af over twee weken moet ik Mn onderzoek af hebben en laten zien ander minpunten. En bedankt voor de snelle reactie :P en de informatie daar gaat het om.
gr Wesley

Berichtdoor Hunter58 » zo nov 01, 2009 7:32 pm
Aantal posts: 3977x

PB sturen

Heb je het topic JSF nieuws al doorgelezen?
Daar staan ook heel veel meningen in!

Berichtdoor wesley » zo nov 01, 2009 7:34 pm

PB sturen

jep nog niet alles maar wel veel. ook veel mening opgeschreven die ik heb gehoord.
bedankt.

Berichtdoor jack nieuwland » zo nov 01, 2009 8:35 pm
Aantal posts: 514x
Ranking: Erelid MilSpotters

PB sturen

Hunter58 schreef:Heb je het topic JSF nieuws al doorgelezen?
Daar staan ook heel veel meningen in!

Mijn idee. Daar staan zo'n beetje alles in wat hij nodig heeft. Als je daar niks mee kan, dan weet ik het ook niet.

onderzoek jsf

Berichtdoor loadmaster99 » vr nov 06, 2009 7:34 am
Aantal posts: 254x

PB sturen

Ik vind de jsf te modern ik vind de f-16 mooier want daar zitten de wapens onder de vleugels en bij de jsf zitten ze in het vliegtuig ingebouwd
ik hoop dat het nog ff duurt voordat hij komt :lol:

Reactie plaatsen

Keer terug naar Hulp