MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Actuele foto's -> YNG-squad kamp

Foto's en/of film van leden - Opendagen, movements etc.
Nieuw bericht plaatsen

Berichtdoor cruisecontrol » di apr 17, 2007 7:39 am
Aantal posts: 899x
Ranking: MilSpotter

PB sturen | Website bezoeken

ROKAF schreef:Dat schieten heet FATS.
Dat staat voor Firearms Training Simulation.
Het beeld waar je op schiet (meestal een film) reageert op de dingen die je doet.
Wij moeten iets roepen van "laat vallen dat wapen"en daar kan de persoon in de film op reageren of niet.
Dus een soort PC spel maar vrij realitisch.
Ondanks de zware kabel en de doos die je om je middel krijgt reageert het wapen als een echt wapen.

Mocht je er vaker me gaan schieten, geniet er van !
Tis leuk spul !

De militaire versie van FATS is in 1993 voor een groot deel opgenomen in Haltern, duitsland
Als je heel goed kijkt :wink: (vertraagde beelden) dan kan je mij ook nog tegen komen in de film dag en nacht :lol: ik heb destijds met een aantal dienstplichtigen van mijn compagnie de A-Cie 43e PAINFBAT te Assen mee gedaan als oefen vijand voor dit systeem, een geweldige ervaring en veel lol gehad tijdens de opnames want ja wij waren de vijand we konden/moesten vaak doodvallen :wink:
Dus mijn dienst periode was zo gek nog niet. :P :P

FATS

Berichtdoor ROKAF » di apr 17, 2007 8:43 am
Aantal posts: 2799x

PB sturen

Tja... hbe geen ervaring met het militaire FATS systeem en heb je daarom denk ik ook nog niet zien rondlopen op het scherm.
Maar als ik je tegen kom bij de politieversie zal ik niet op je schieten. :D

Berichtdoor Sfeyenoord1 » di apr 17, 2007 1:31 pm
Aantal posts: 747x

PB sturen | Website bezoeken

Leuke dat kamp toch :P Zit ook bij Yngsquad, al doe ik er niet echt veel meer mee :lol: Aangemeld op de opendagen de afgelopen keer toen die op volkel was.

Vorige

Reactie plaatsen

Keer terug naar Actuele foto's