|
|
Voor wat het waard is:
Di 20-1-1981
79-017/CR overshoot
J-262, 263 en 264 allen met AIM9s.
Onbekende NF5A van 315sq.
Wo 21-1-1981
PH-BNB/PH-BNR F33C RLS Eelde
J-215, 217, 218, 223, 229, 231, 233, 262, 263, 264
D-6653, D-6654
26-1-1981:
C-3
D-6667
K-4006, 3041, 3030, 4005, 3039, 3022. (all 313sq badges behalve 3041 en 3030).
2-2-1981 (smorgens tot kwart voor1)
J-214 (nomarks), 212, 217, 224, 225, 232, 233, 260, 262, 263, 264
Notitie: Alle oudere F-16s droegen inmiddels kleine roundels.
D-6653, 6654, 6667.
13188 C130 TuAF (vertrok weer)
Kwart voor 1 nog een overshoot van 4 CR eagles CR 015, 030, 032 en 034.
27-2-1981:
K-3034 (314)
D-8060, 6654
4-3-1981:
J-215, 226, 214, 232, 234, 262, 259, 230, 221, 233, 231.
De J-227 werd gesleept.
278 en 279 RNorAF F16A.
AT-22 Alpha Jet
D-8060
K-4003, 3004, 4006, 4014, 3053
D-8060, 6652.
5-3-1981:
Er staat vermeld... onder andere J-233 en 234 en D-8060 en 6652.
17-2-1981:
J-228 (RF)
K-4026, 4027
D-6652
C-2
Hunter T7 XL563
26-3-1981:
J-228 (306sq)
D-5817, 8060, 6654, 8268, 6681
K-3047, 3040
27-3-1981:
D-6652, 6653, 6654 (dart), 6681, 8268 en 5817 (VKL kisten maakten vele sorties)
J-221, 212, 215, 235 (werd gesleept), 229, 228 (306sq embleem), 217, 219, 265, 263, 266, 230.
De J-212 van 322sq kwam van 323sq kant.
K-3047 (314sq) werd gesleept en vertrok later.
Dan heb ik verder nog staan VZ467 en XZ435, waren dat Phantoms??
31-3-1981:
J-215, 217, 225, 228, 259, 263, 212, 218
K-4005
D-8060
Is dit leuk? Interessant? Behoefte aan meer?