MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Woensdrecht (EHWO) -> J-062 dagje uit geweest op Woensdrecht ?

Plaats hier berichten over Woensdrecht (EHWO)
Nieuw bericht plaatsen

J-062 dagje uit geweest op Woensdrecht ?

Berichtdoor Pauljos2001 » zo nov 04, 2007 9:27 pm
Aantal posts: 644x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Las vandaag op het SGVOlkel forum dat J-062 op Volkel is gesignaleerd.
Het toestel zou eerder (wanneerr?) over de weg van Leeuwarden naar Woensdrecht zijn vervoerd. Mankementen die om een kort of langdurie aandacht vroegen?

Iemand enig idee?

Re: J-062 dagje uit geweest op Woensdrecht ?

Berichtdoor Joost1976 » zo nov 04, 2007 9:35 pm
Aantal posts: 1644x

PB sturen

Pauljos2001 schreef:Las vandaag op het SGVOlkel forum dat J-062 op Volkel is gesignaleerd.
Het toestel zou eerder (wanneerr?) over de weg van Leeuwarden naar Woensdrecht zijn vervoerd. Mankementen die om een kort of langdurie aandacht vroegen?

Iemand enig idee?

Och, hij heeft maar een jaar of 5 niet gevlogen! Had persoonlijk een sokkel onder die kist verwacht maar plots ging hij toch naar Woensdrecht en staat nu op ons beton.
Zonder op details in te gaan, Ja er was dus toen wat met die kist aan de hand met als gevolg dat de kist in een hoek werd geduwd. Op woensdrecht is de kist dus blijkbaar weer helemaal opgelapt!

Grtz
Joost

Berichtdoor dennis » zo nov 04, 2007 9:50 pm
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

PB sturen | Website bezoeken

Heel vaag schoot me iets te binnen en ja hoor.

Een berichtje van mij in het Leeuwarden topic van 7 maart 2007.

Vandaag in de stad 2 vrachtauto's van de KLu gezien die een F-16 aan het vervoeren waren.

Op de ene trailer zat de "romp" zonder motor, en op de andere de vleugels. Het ging hier om de J-062.

Weet iemand waar dit heen ging ?

Als ik me niet vergis gingen deze richting de stad uit, oftewel Woensdrecht neem ik aan :)

J062

Berichtdoor Turbo323 » zo nov 18, 2007 12:11 pm
Aantal posts: 202x
Ranking: F16 Demo Piloot

De J062 staat nou in een hoekje in de hangar van het KMSL gebouw

Greetings

Re: J062

Berichtdoor Joost1976 » zo nov 18, 2007 1:12 pm

PB sturen

Turbo323 schreef:De J062 staat nou in een hoekje in de hangar van het KMSL gebouw

Greetings

:?

Kist vliegt vrolijk rond op Volkel, had deze week tijdens avondvliegen trapped fuel en keerde terug naar het Volkelse

In KMSL staan J-246, J-250, J-259 en de romp van de J-226

Grtz
Joost

Berichtdoor Bigfoot » do nov 29, 2007 6:37 pm
Aantal posts: 208x
Ranking: F16 Demo Piloot

Hihi welk sqn vliegt de 62? iemand een idee. Die kist had problemen gehad met lekkeage in de vleugel tip. Vleugel is ter reparatie naar USA geweest. Vanwege onderdelen tekort een aantal jaren geleden is de kist gebruik als kanibaal. Maar gelukkig is de kist naar WD gegaan en vliegt die zo te lezen weer vrolijk rond!!

Berichtdoor Joost1976 » do nov 29, 2007 6:40 pm

PB sturen

Bigfoot schreef:Hihi welk sqn vliegt de 62? iemand een idee. Die kist had problemen gehad met lekkeage in de vleugel tip. Vleugel is ter reparatie naar USA geweest. Vanwege onderdelen tekort een aantal jaren geleden is de kist gebruik als kanibaal. Maar gelukkig is de kist naar WD gegaan en vliegt die zo te lezen weer vrolijk rond!!

Ik meen bij de poesjes van 313, zoek het nader uit om definitief antwoord te geven

Reactie plaatsen

Keer terug naar Woensdrecht (EHWO)