MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Woensdrecht (EHWO) -> MLRS+MLU+J-366+EHWO=?

Plaats hier berichten over Woensdrecht (EHWO)
Nieuw bericht plaatsen

MLRS+MLU+J-366+EHWO=?

Berichtdoor Skybert » wo sep 19, 2012 7:21 pm
Aantal posts: 28x
Ranking: Crew Chief

PB sturen

De schijnbaar onoplosbare wiskundige vergelijking die de aanhef suggereert betekent dat ik op zoek ben naar fotos van de J-366 toen deze als MLU demonstrator met MLRS reccepod rondvloog. Ik weet niet meer wanneer dat is geweest, en ook niet vanaf welk veld, maar neem aan dat MLU allemaal op Woensdrecht is gedaan? Hier een foto die ooit in de vliegende hollander stond.

http://www.f-16.net/gallery_item204838.html

Ik ben speciaal geinteresseerd in de ventral fin tekeningen, er staat naast MLU nog een andere afbeelding op die ik niet kan herkennen.

Omdat jullie al eens eerder hebben bewezen ALLES te kunnen vinden heb ik ook nu weer grenzeloos vertrouwen in dit erecorps van vliegtuigspotters om dit wiskundig mysterie op te lossen :-)

groet

Skybert

Re: MLRS+MLU+J-366+EHWO=?

Berichtdoor iereb » wo sep 19, 2012 8:33 pm
Aantal posts: 686x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Skybert schreef:De schijnbaar onoplosbare wiskundige vergelijking die de aanhef suggereert betekent dat ik op zoek ben naar fotos van de J-366 toen deze als MLU demonstrator met MLRS reccepod rondvloog. Ik weet niet meer wanneer dat is geweest, en ook niet vanaf welk veld, maar neem aan dat MLU allemaal op Woensdrecht is gedaan? Hier een foto die ooit in de vliegende hollander stond.

Ik ben speciaal geinteresseerd in de ventral fin tekeningen, er staat naast MLU nog een andere afbeelding op die ik niet kan herkennen.

Omdat jullie al eens eerder hebben bewezen ALLES te kunnen vinden heb ik ook nu weer grenzeloos vertrouwen in dit erecorps van vliegtuigspotters om dit wiskundig mysterie op te lossen :-)

Skybert,

ten 1e bedankt voor de complimenten aan alle medewerkers van milspotters;
met alle plezier we zijn weer even in de milspotters archieven gedoken en denken dat we je een aardig zetje in de rug kunnen geven met bijgaande scans.

succes met je project

iereb

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door iereb op do sep 20, 2012 7:49 am, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichtdoor Skybert » wo sep 19, 2012 8:38 pm

PB sturen

Ik ben wederom verbluft... gewoon krap een uur later opgelost!
iereb, ben je de eigenaar van de foto en mag ik 'm verder posten met bronvermelding?
groet

skybert

Berichtdoor iereb » wo sep 19, 2012 8:53 pm
Aantal posts: 686x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Skybert schreef:Ik ben wederom verbluft... gewoon krap een uur later opgelost!

skybert

Skybert

always welcome! eerst gewoon milspotters vragen,als die het niet weten,vergeet het dan maar........ :lol:

Laatst bijgewerkt door iereb op do sep 20, 2012 7:48 am, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichtdoor Skybert » wo sep 19, 2012 9:12 pm

PB sturen

thx rob, zoals je ziet maakt ie de collectie van j-366 Skybird platen mooi compleet..

groet
Skybert

Reactie plaatsen

Keer terug naar Woensdrecht (EHWO)