MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Gilze-Rijen (EHGR) -> Spottersdag aanstaande 17 Juni

Plaats hier berichten over Gilze-Rijen (EHGR)
Nieuw bericht plaatsen

Spottersdag aanstaande 17 Juni

Berichtdoor Turbokip » zo jun 13, 2010 9:45 pm
Aantal posts: 15x
Ranking: F16 Engineer

PB sturen

Dag allemaal, ik heb een brandende vraag?

Diegene die niet ingeloot werden toegang te verkrijgen tot de basis op 17 Juni gaan die dan ook gewoon maar niet?
Bedoel, men kan vanaf een industrie terrein met klapstoel ook een hoop mee krijgen?

Desnoods neem ik fietsen mee om op locatie overal te kunnen komen, kortom wat doen diegene die niet werden ingeloot?, wat voor alternatieven of beproefde methodes zijn er?, goede spot plekken die niet afgesloten worden / werden in het verleden?, ik heb getelefoneerd met de gemeente politie van Gilze die verantwoordelijk is voor de verkeershandhaving maar lieten vrijwel niets los behalve dat de verordening als afgegeven word gehandhaafd, voor verdere info werd ik naar de luchtmacht verwezen.

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen in het verleden, zelf vertrekken wij gewoon de 17e en proberen een mooie dag te maken, het weer zit mogelijk mee zag ik al, nu nog een mooie stek.

Iemand enig idee hoe laat men zal vliegen als men bepaalde onderdelen van de show repeteert?
Wij zijn voornemens om 8 uur morgens op locatie te zijn en dan maar te wachten.

Laterssssssssssss

Re: Spottersdag aanstaande 17 Juni

Berichtdoor MADDOG » ma jun 14, 2010 1:35 am
Aantal posts: 611x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Het goede nieuws is dat het GRAS gelukt is om iedereen te plaatsen, dus ook de 25 man op de reservelijst

Berichtdoor Turbokip » ma jun 14, 2010 5:44 am

PB sturen

Het komt steeds dichterbij, mooi man!
Denk dat ik een fiets mee neem je weet nooit

Berichtdoor jesserspotter » ma jun 14, 2010 6:34 pm
Aantal posts: 597x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Birdman schreef:Ik ga het veld ook niet op donderdag en probeer het gewoon bij de 28. De weg daar wordt afgesloten voor gemotoriseerd vervoer maar niet voor fiets/voetgangers heb ik ergens gelezen.
Dus het komt goed!

Er staat wel Marechaussee die mensen verzoekt door te lopen volgens mij.

Berichtdoor Bart_NL » di jun 15, 2010 8:10 am
Aantal posts: 16x

PB sturen

In het weekblad 'Gilze-Rijen' stond laatst dat de Burgemeeste Ballingsweg afgesloten is en dat niemand daar mag komen, behalve leveranciers en stand-bouwers enzo. Ik meen dat de 17e daarnaast alleen spotters toegelaten worden die lid zijn van een of andere spotters-vereniging.

Berichtdoor Turbokip » wo jun 16, 2010 7:15 pm

PB sturen

Bart_NL schreef:In het weekblad 'Gilze-Rijen' stond laatst dat de Burgemeeste Ballingsweg afgesloten is en dat niemand daar mag komen, behalve leveranciers en stand-bouwers enzo. Ik meen dat de 17e daarnaast alleen spotters toegelaten worden die lid zijn van een of andere spotters-vereniging.

Nu weet ik dus ff niet meer wat slim is?
Ik wilde toch voor het komfoor gaan en met de auto ergens in een weiland zo dichtbij mogelijk gaan staan en de fiets thuis laten,(scanner, koelbox en andere bende), maar nu zit ik weer te twijfelen?
Gegeven waar ik niet om heen kan is dat ik geen lid ben van een spotters vereniging (gaat dus ook veranderen) en daar nu mee moet dealen?
Toch maar de fietsen achterin kiepen dan?, Fuuuuuuuu ! wat is wijsheid ?
Zou ik met de fiets een vele malen betere plek kunnen bemachtigen?
Ik weet dat ik een aantal jaar geleden van veraf op een industrie terreintje stond, was eigenlijk knudde :roll:

Berichtdoor redskin » wo jun 16, 2010 7:29 pm
Aantal posts: 130x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen | Website bezoeken

De burgermeester ballingsweg is donderdag afgesloten voor gemotoriseerd verkeer, vrijdag en zaterdag voor alles. Donderdag zou je dus gewoon te voet of met de fiets op de spottersplek moeten kunnen komen.

Berichtdoor Turbokip » wo jun 16, 2010 9:22 pm

PB sturen

Dank voor de feedback, dus de spottersplek gelegen aan de ballingsstraat bij een (das bij een zweefvliegclub als ik het ergens goed las).
Nog een vraagje, heeft Milspotters ook een eigen spotters vereniging die mee dingt naar plekken voor volgend jaar?
Als dat hier ook terug te vinden is, "wederom excuus", maar heb net mijn auto vol gestampt, de laatste frequenties in zitten rammelen, fotospullen klaargelegd etc etc, ben al blij dat ik morgen vrij kon krijgen :lol:
Van welke spotters vereniging kan men lid worden?
Las op de website van Gras dat men ook reisjes arrangeerde.

Berichtdoor oeriaan » wo jun 16, 2010 9:26 pm
Aantal posts: 1x
Ranking: Baanveger

PB sturen

morgen is er een oostenwind dus ik denk dat het verhal over de ballingstraat niet zo belangrijk meer is

Berichtdoor Bart_NL » do jun 17, 2010 9:45 am
Aantal posts: 16x

PB sturen

oeriaan schreef:morgen is er een oostenwind dus ik denk dat het verhal over de ballingstraat niet zo belangrijk meer is

Nee, zit net te kijken inderdaad.. Mooi klote.. .Ik had gehoopt vanuit mijn werk mooi de aankomst van de static-show kisten te kunnen zien... Damn... Just my luck..

Berichtdoor redskin » do jun 17, 2010 7:16 pm
Aantal posts: 130x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen | Website bezoeken

oeriaan schreef:morgen is er een oostenwind dus ik denk dat het verhal over de ballingstraat niet zo belangrijk meer is

Heb er heel de dag gestaan en moet toch zeggen dat ik terugkijk op een geslaagde dag (ondanks de noord oosten wind).

Berichtdoor Turbokip » za jun 19, 2010 8:07 am

PB sturen

redskin schreef:

Heb er heel de dag gestaan en moet toch zeggen dat ik terugkijk op een geslaagde dag (ondanks de noord oosten wind).

Mag ik me daar bij aansluiten :lol:
Ben wel levend verbrand in de zon dus vond de bewolking gisteren niet zo erg, vandaag helemaal afgepeigerd :shock:
Ook vond ik Volkol er met kop en schouders bovenuit steken vorig jaar?, de organisatie was niet verkeert maar in Volkol was het gewoon super.
Ook heel erg lang moeten wachten op transport welk verplicht met bussen moest plaatsvinden, men mocht de 1000 meter niet zelf naar de auto lopen, wellicht door veiligheid maatregelen.
Gilze heeft wel erg mooie spot plaatsen die ik buiten de open dagen zeker eens ga bezoeken.

Reactie plaatsen

Keer terug naar Gilze-Rijen (EHGR)