Jij lijkt me een echte student. Alles op het laatste moment. En als niemand direct reageert ben je ontevreden...
Morgen moet je werkstuk klaar zijn, zeker... Zo werkte dat bij mij ook altijd
De JSF zal best wel een heel goed toestel zijn. Maar naar mijn mening kun je beter kijken wat je potentiele tegenstander voor hardware heeft. Dat Nederland perse de JSF wil hebben betekent impliciet dat Nederland verwacht dat de Verenigde sStaten onze volgende tegenstander is. Alle andere landen zou je ook met de andere toestellen aan kunnen.
Mijn mening: laat de JSF de JSF. Voordat we dat ding kopen eerst de kinderziektes eruit. Nu niet kopen dus.
Onze F-16 is nu aan het eind van zijn latijn. Dat betekent dat we wel iets nieuws moeten hebben. De huidige F-16-generatie lijkt niet meer op die oude lellen die wij nu hebben. Koop dus nu nieuwe F-16's. Daar kunnen we rustig 10 tot 15 jaar mee vooruit en we kunnen gedurende die tijd nog steeds in het hoogste geweldspectrum meekomen. Over 10 jaar zijn de kinderziektes uit de JSF en dan kunnen we een uitontwikkeld apparaat kopen tegen een prijs die we dan ook kennen.
Maar ik kijk er vast weer te simpel tegenaan...